Usch va det luktar!

Jag trampade i hundbajs påvägen hem och nu luktar hela trapphuset bajs. Jag ska berätta hur det gick till.
Jag trampade i en ganska ordentlig klick när jag genade upp för den leriga stigen upp till mitt hus.
Bajset satte sig riktigt ordentligt i sulan och följde med hela vägen upp till tredje våningen där jag bor och lämnade ett bajsavtryck på varje trappsteg.
Att bajset följde med mig under skon märkte jag lyckligt nog när jag trampade på en dn som låg lämpligt placerad innan för ytterdörren och fastnade undermin sko.
På vägen tillbaka ner för trappen igen för att slanga tidningen och torka av bajset på gräset utanför upptäckte jag den påtagliga bajsdoften i precis hela trapphuset och tänkte, det här gjorde jag bra.
Kan nog bli nominerad i kategorin sämsta granne i föreningsstämman nu, om jag har tur.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det var verkligen skitigt gjort Klas. Jag känner på mig att du kommer bli vräkt inom en snar framtid.

2008-02-13 @ 12:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0