U to the K to the motherfucking U.K!

image544


Nu har man packat, donat, betalat räkningar och det ena med det andra - för nu bär det av till England. Tar tåget till Köpenhamn för att sedan flyga därifrån. Ska bli nedrans trevligt att träffa tösabiten igen. Det var i september jag var i Oxford senast så nu kan det vara på tiden att man tittar förbi.

Vet inte exakt vad som står på schemat, men det blir säkerligen diverse utgångar, promenader och ev. lte standup och spelningar. Jag har dessutom enligt förfrågan inhandlat surströmming som de ville testa där borta. "Bring some of that rotten fish Marcus!". Hehe...jag tror inte dem vet vad de har gett sig in på. Inte jag heller för den delen eftersom jag aldrig har smakat. Man är ju född lite för sydligt för att surströmming ska stå på matsedeln. Räknar i alla fall med att stinka ner deras hem och få minst en person att vomera...det är målet i alla fall!

Hör och häpna, har även planer på att köpa nya skor i England....helt nya! Försökte hitta nya pjuck i Kalmar men denna skithåla har ju fan ingenting att bjuda på. Min Gravis har hållt så galet bra under dessa 2-3 år(?). Tänkte skita i att köpa nya och istället tvätta dem ännu en gång men nu börjar det göra ont i fötterna när man går eftersom gummit är så slut. Alltså dags att shoppa. Får se vad det blir.

Right then guys, ha det så bra i Seva och gör ingenting som inte jag skulle ha gjort, som Elisabeth Odell själv skulle ha sagt.

Pussiz och kramiz!


Kommentarer
Postat av: Dave

Dra till Size? i London och köp deras egna New Balance collabo skor. Då får du limited edition grejer, det kan du behöva el-maco! riktigt sweeta!

2008-02-05 @ 22:32:12
Postat av: Marcus

Har hört att de ska ha Skouno i Oxford

2008-02-05 @ 22:48:20
Postat av: Klas

Säljer de inte skor på GAP? Du kanske skulle skaffa dig ett par Dr. Martin´s, de håller ju länge om du sköter om dem.

2008-02-06 @ 11:37:36
Postat av: Micke

Ha det så kul i Brittania Marcust! Passa på att skämma bort dig själv med man-shopping och pint-drinking!

2008-02-09 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0