Sitta på röven och tjäna 10 papp...ja tack!

image536


Åh så nice! Har just fixat och styrt med min lya i Sthlm. Killen som skulle flytta in idag ringde i förrgår och sa att han fått ett förstahandskontrakt som han skulle flytta till idag istället. Det finurliga var att han redan betalat mig för de 2 första hyrorna och att kontraktet var bindande. Efter mycket om och men så körde vi på en kompromisslösning. Jag fixar ny hyresgäst, häver kontraktet förutsatt att jag får behålla hans 2 månadsbetalningar som plåster på såren. Han tjänade också på det eftersom han blev av med sin sista inbetalning till mig. Win win situation.
Idag satte jag ut annons på blocket och det har ringt var 30:e sekund halva dagen. Helt galet. Jag nappade på en 25-årig civilekonim som betalar för alla 4 månaderna på en gång. Min bror har just signat kontrakt med henne så alles är biff. Dubbel betalning för feb och mars vilket var det mest lättförtjänta pengarna jag någonsin kammat hem. Skön lättnad!

Utöver det så ska jag på fest imorgon. Mia(tjejen med hatten som ni träffade i Sthlm förut) och hennes kille fyller 30 och 29 år imorgon, så då har de hyrt ett café som vi ska kalasa i. Ska bli kul. Sen blir det att massera lite folk mån och tis för att sedan åka till Clare på ons. Wee! Skön medvind just nu...känner mig sprallig och glad.

Hoppas det är bra med er!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Klas

Ja, det är bara att passa på att njuta så länge det varar, för allt gott har någon gång ett slut!
Pepp talk! YEY!

2008-02-02 @ 01:07:55
Postat av: Dave

Skönt att det löste sig med lyan.
Får hoppas att din brors omdömme är bra :)

Hälsa Mia från mig. Det kände som det klickade mellan henne och mig sist vi sågs på Nalen Bar.

2008-02-02 @ 12:44:05
Postat av: Marcus

Bara för att det klickade i din verklighetsfrånvända värld betyder inte att hon tyckte om dig. Hon pratar ofta om hur dryg hon tyckte du var.

2008-02-03 @ 02:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0