Senaste nytt från ett Kalmar med vårkänslor

image558


Hej alla snuttjullar!

Sitter och pillar lite navel innan ett massagepass som jag ska ha ikväll. Vi har haft mottagning i skolan i 6 veckor nu och sista dagen är imorgon. Har varit bra att kunna knåda lite under skoltid så man har fått träning. Riktiga människor med riktiga krämpor. Trycka triggerpunkter, mjuka upp och stretcha ut. Kul värre.

Träningen går framåt också. Har börjat träna för att greja enarms shins. Inte riktigt där än men inte så långt ifrån heller. Håller på att bli lite lättare också så det ska gå snart. Lagt om kosten och ska börja köra mer flåsträning nu. Vågen stod på ca 89kg för någon vecka sedan och jag är redan nere på ca 86kg. Mycket vätsa och kolisar som ramlar av på en gång. Hade tänkt att skala ner mig 10 pannor typ. Ska bli skönt att bli lite lättare och få bra flås. Hjärtat har ju inte fått jobba så mycket under vinterns uppbyggande träning. Skönt att inte dö av att gå i trappor osv.

På fredag kommer min kära bror ner till Småland. Ska bli kul att få besök för en gångs skull ;-) Vi ska väl ta lite fina promenader vid havet, träna och svänga ett gäng bägare på lördagen. Ska bli nedrans trevligt.

Börjar även bli dags att söka jobb i Sthlm. Bara 3 månader kvar på utbildningen nu. Fan va tiden går fort. Ska kontakta massor av hälsocenter i Sthlm osv och se vad det finns för möjligheter. Ett nice jobb skulle vara att köra lite kostrådgivning, behandlande massage och ev träning och hälsoprofiler etc. Vore kul med ett varierat arbete. Sen får man se när och hur det blir flytt till London. Känns som man får ta en sak i taget. Måste ju hur som helst ha ett startkapital den dagen jag beger mig dit och testar lyckan.

Jag vill också uppmärksamma att Andreas Mats Fredrik Odell fyller 27 år idag. Stort grattis från mig Andrew! Hoppas din dag blir fylld av trevligheter!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0