Robban dricker kaffe på louie louie

image564

Robban dricker kaffe. David dricker Coca-Cola. Tony dricker kaffe och Coca-Cola. Robban har ätit två kladdkakor. David åt en kladdkaka. Tony åt också en kladdkaka. Mmm va smaskigt!
Jag sitter just nu på louie och är rätt så mkt IT. Tony tog bilden med sin sony ericsson S500i. Bilden färdades sedan trådlöst via bluetooth till min MacBook. MacBooken publicerar nu bilden på MrWhite tack vare louie louies trådlösa internet, som det så snällt bjuder på.
Tony ska möta vår Norgekorrespondent Adde strax och jag och Robban ska träna oss lite.
Jag tänkte även ta tillfället i akt önska er alla en riktigt trevligt helg!
Grattis på skottdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0