Prillertrillarn

Nu har jag hamnat i fördärvet tillslut. Jag trodde jag kunde kontrollera och behärska mig, men icke. Så fort dom höjde priset på snuset vid hårsskiftet var jag ju tvungen att börja snusa ännu mer. Det beror egentligen inte på priset, det har endast fått mig att inte slänga halvfulla snusdosor, som jag gjort tidigare.

Det är det där jäkla jobbet som fått mig att sitta och prillertrilla den senaste veckan. Nu har jag börjat märka av ett omättligt sug efter typ varje måltid och till varje kaffe, som jag inte hade tidigare. Mycket drygt. Men var inte oroliga, jag ska kuva det här behovet i sin linda.

Ikväll är jag dock så illa tvungen, då är det ju Justice-konsert. Då måste man festa till det lite. Kanske får börja röka istället, det är ju i alla fall billigare.

Kommentarer
Postat av: Klas

Vi pratade ju om det där med snuset ganska nyligen, jag undrade om du hade trillat dit, då kanske du fortfarande var i förnekelsefasen... Men om du gillar att snusa så tycker jag du lika väl kan falla för frestelsen, det gäller ju att njuta av alla de små sakerna i livet man tycker om..

2008-02-01 @ 13:20:28
Postat av: Marcus

Ökad risk för diabtetes 2, bukspottskörtelscancer, högt blodtryck, kranskärslsjukdomar, munhålecancer fuckade munslemhinnor och uppfläkta tandhalsar. Försök att bryta Tobs. Jag ska göra ett nytt försök efter England. Rökare brukar ju sluta efter 7-8 försök och eftersom en prilla innehåller nikotinmängden motsvarande 3 cigaretter måste det ju vara minst lika svårt att lägga ner med det. Så gott men så kass...ajajaj!

2008-02-01 @ 18:12:12
Postat av: Frida

nej! sluta äckla dig och glöm inte att du ska hjälpa mig flytta imorgon.
bära med hetspappa, det blir kul!

vi ses kompis!

2008-02-02 @ 20:30:20
URL: http://fridaberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0