MSN är wack

Idag har inte msn funkat på hela dagen. Plötsligt känns det som datorn är helt värdelös. MSN hjälper mig som är sällskapssjuk att ha lite kontakt med folk, men icke idag. Istället har jag sett senaste Prison Break och fyllt på iTunes. Jag hittade en låt jag lyssnade på konstant förut. Hoffmaestro feat Melo - I´m not leaving now. Länkar till videon så får ni lyssna och se om ni gillar det. Hoffmaestro lirar på debaser medis den 15:e februari och jag funderar på att gå och kolla då. Jag har sett dom förut och det var riktigt svängigt, så why not lixom.




På min nya tv visas just nu Pussycat Dolls. De känns väldigt 06. Nu när det är 08 tycker jag att folk ska snappa upp fenoment A-teens igen. Tänk er Pussycat Dolls Teens! NAJS! Eller är jag en snuskgubbe nu? Jag är ju trots allt snart 25.

Kommentarer
Postat av: Klas

Får man följa med? De 15:e alltså.

2008-02-06 @ 19:13:14
Postat av: Dave

Ja självklart får du följa med Klas. It´s a date!

2008-02-06 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0