Mr White är här för att stanna

Hej kära blogg/dagbok och hej kära läsare, vad skulle jag göra utan er. Jag trodde jag skulle kunna lägga det här med bloggandet på hyllan eller åtminstone stämpla ut från Mr White, men jag har kommit till mina sinnens fulla bruk (efter ett par glas vin) och insett att det går ju bara inte. Ni behöver mig lika mycket som jag behöver er. 

Senaste tiden har det känts som jag bjudit på ganska innehållslösa och ointressanta inlägg vilket fått in mig på dessa tokiga tankebanor. Men nu är jag här igen, ni kan vara lugna... Mr White är unik i sitt sätt och kommer aldrig att kaputulera. Jag skulle vilja citera den gammla goda Winston Churchill som i samband med andra världskriget sade något i stil med:

"We shall never surrender and even if, which I do not for the moment believe, this island blogg or a large part of it were subjugated and starving, then our empire beyond the seas, armed and guarded by the British Fleet resten av Mr White, will carry on the struggle ... "

Om han levt idag skulle jag klappat Mr Chuchill på axeln och sagt "well put, very well put, my old friend"

Kommentarer
Postat av: Klas

Att du hade tankar på att lägga av med bloggandet hade jag inte en susning om?
Det fina med Mr White är att det alltid finns något att läsa då man har lite långtråkigt. Även om man inte själv har något att skriva under vissa perioder så är det oftast någon annan av Mr White´s skribenter som vässar pennan.
Och BTW, bra citat! Mer citat på bloggen, "jag älskar citat" (för att citera mig själv)

2008-02-07 @ 09:59:21
Postat av: Micke

Skönt att du håller igång bloggandet! Jag är lite dålig på att skriva själv (ska bättra mig) men jag tycker att det är väldigt skönt att MrWhite alltid finns där för mig när jag längtar hem till nordligare breddgrader!

2008-02-09 @ 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0