Hipp och Fräck!

I vissa kretsar kretsar allt kring att vara hipp. Lyssna på den hippaste musiken. Ha dom hippaste kläderna. Dricka den hippaste spriten. Gå på de hippaste klubbarna. Läsa de hippaste bloggarna. Ha dom hippaste vännerna. Ligga med den hippaste tjejen. Ha dom hippaste skorna. Ha det hippaste jobbet. Åka på semester till de hippaste städerna. Ha den hippaste frisyren. Prata med de hippaste slangorden. Dissa folk som inte är hippa. Allt detta stämmer in på mig. Jag är nog jävligt hipp. Jag är definitionen av en hipster. Jag är så hipp att jag inte ritkigt förstått det än. Jag är beyond hipp har jag precis kommit fram till.
Men vad vore jag för vän om jag inte kunde hjälpa er andra på traven lite. Jag ska dela med mig av ett par hippa skor. Puma Clydes influerade av diverse grodor. Poison Frog pack heter de nog. Super fresh!

image538

Kommentarer
Postat av: Klas

Bra David, jag har saknat skobloggandet. Jag vill självklart ha de gröna clydes:en

2008-02-04 @ 08:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0