En snabb liten uppdatering av vad som hänt i helgen så här långt

   
  

I fredags var det som sagt Justice-konsert. Inledde kvällen med utsökt vego-middag ute i Hässelby Gård hos Mattias. Mat, vin och lite sköna mixar  på skivspelarna satte ribban för kvällen på en bekvämt hög nivå. Fortsatte in till Debaser medis utan knussel där vi avnjöt Justice som rockade kåken för fulla muggar. Efter konserten bar det av till Neu för the after party. Mycket bra kväll.

Vaknade idag med en huvudvärk som pockade på uppmärksamheten. Fick stor användning av mina härliga Bakisbrus (Tack!). Stack in till stan senare och hjälpte Dejv att bära hem en kollosalt tung lcd-tv från kungsgatan. Vad fick man för det? Man fick bjuda Dejv på mellis på Louie Louie tillsammans med Fo'rilla som tittade förbi. Resten av kvällen har ägnats åt att spela tv-spel på nya TV:n, äta laxpasta och glida runt på snötäckta söder och snacka skit.

Imorgon blir det till att hjälpa syrran att flytta till söderort. Sen blir det nog till att städa upp här hemma, är väl dags att plocka undan granen och stjärnan nu antar jag. Han även med att klippa mig hos Michael & Frisörerna i fredags, vilket innebär att jag tagit ytterligare ett steg i riktning mot att bli en fullfjädrad rockabilly. Ni kan se resultat på bilden där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0