Detta vill man inte missa!

image548

Var inne på Debasers hemsida för att kolla in kvällens konserter, det väger mellan Lykke Li och Hoffmaestro... Har endast hört någon enstaka låt av vardera artist så jag vet inte vad som är det bästa valet? Det får väl ödet avgöra kanske.

Vad jag vet är att jag vill gå och se The Perishers den 21 Mars. De är verkligen helt sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra!


I det stora hela är det musik som gäller i mitt liv just nu. Håller på att leta efter ny gitarr, eftersom den jag har inte inspirerar mig till att vilja bli en bättre musikant. Ett instrument som låter bra vill man spela på oftare och min gitarr låter verkligen inte bra, dessutom måste man vara kroppsbyggare (vilket jag för visso är) för att orka pressa ner strängarna ordentligt mot banden, annars låter det bara buzz buzz om allt man försöker spela.
Jag var förbi Hellstone Musik i götgatsbacken igår och blev förälskad i en Furch . Den låter helt gudomligt och är så förbannat vacker, synd att den är dyr, men det hindrar väl inte mig. Jag köper hellre en dyr gitarr än en massa kläder eller en dyr tv.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Deras låt "Pills" från Let there be morning-skivan är ju fffing magic!

2008-02-15 @ 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0