Det är så Klasse jobbar...

Hej gott folk, fick reda på att min lilla tripp upp till Sunvall för elektroniklabbar och provskrivning var lyckad. Jag klarade mig och tågar nu vidare med restrerande kurser, sen är det ut och hantverka som gäller. 
Det ska bli kul att få göra något som ger mig något, för i nuläget känner jag mig totalt oinspirerad då det gäller mitt arbete. I nuläget känns det mest som att jag jobbar bara för att få lön, lite personlig utveckling vill man ju också få på köpet, annars så ruttnar man tillslut bort och blir en bitter gubbjävel som önskade att man hade ansträngt sig lite mer innan det blev försent.

Som tur är så har jag musiken så att jag håller mig själv i skick. Jag har fått en riktig nytändning nu och införskaffar nya instrument på löpande band, spelar låtar, både egna och andras med vår lilla grupp, ibland flera gånger i veckan. Det är så fruktansvärt roligt när man har andra att spela med, för mig är det nästan hela grejen. Samspelet med andra musikanter och skaparglädjen som uppstår.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Om jag ska vara ärlig trodde jag aldrig att du skulle klara dig i Sundsvall. Jag har alltid tyckt att du är dum i huvudet...nästan lite förståndshandikappad. Fast det var ju kul att du lyckades chansa rätt på provet. Kan kanske bli tufft sen när du ska ut på arbetsmarknaden. Jobbigt på första intrevjun när de får se hur du ser ut. Tony eller David kanske kan gå istället för dig och skriva på ev. anställningsavtal så kan dyka upp sen som en smärre stötande chock på första arbetsdagen. Hoppas jag inte låter för negativ?

2008-02-01 @ 11:11:03
Postat av: tony

Bra jobbat (soon to be) EL-Klasse!

2008-02-01 @ 12:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0