Dagens metrosexual

image551

1998 startade bland annat Boo.com och Zoovillage sina webb-butiker - med varierande resultat som alla vet. Ett decennium senare har det blivit kotym för varenda butik med självaktning att ha en egen webbutik. Själv använder jag dom inte. De flesta butiker på nätet erbjuder samma saker som jag kan köpa i Stockholm.

Förutom elektronikbutiker som Webhallen och Megastore är det endast gents.se som är god nog åt mig. Här hittar man alla smörjelser, hyvlar, fuktkrämer och rakgeler man kan tänkas behöva plus en hel del annat. Här kan du även få tips om bl.a. rakning och hudvård. På cravingslistan just nu står Truefitt & Hill Luxury Shave Soap för 200:-

Kommentarer
Postat av: Jess

Hm var det ett sneaky inlindat presentförslag som du just kom med Tigger? Lagom till din 28 hmphf menar 27-årsdag va? ;)

2008-02-18 @ 23:43:38
URL: http://jessblogg.blogs.se/
Postat av: Sylvester

Får jag chans på dig?

2008-02-19 @ 11:33:43
Postat av: tony

kanske

2008-02-19 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0