Borta bra men i Kalmar...där råkar man studera.

image545


Nu är man hemkommen från England igen. Är alltid lite av en bitchslap att komma hem. Som att vakna upp från en morfinnarkos. Åkte 07.30 från Oxford och kom hem kl 21. Jag ska hålla redovisning imorgon samt köra två massager. Poo!

Har som sagt haft det nedrans bra i det hysteriska kollektivet med 5 kvinnor under samma tak.. Vi har varit utomhus mestadels eftersom det har varit strålande sol och ca 10-15 grader varje dag. Alltid när jag är i England är det kanonväder. Börjar tro att att  "det regniga, kalla och grå England" är en myt!

...som sagt mycket promenader och chill i parker har det blivit. Hann även med att kolla in Tony´s gamla polare Winston Chuchill´s gamla hem Blemheim Palace som syns på bild ovan. Fint och väldigt brittiskt. Halvlugnt med utgångar denna gång fast vi hann med att gå Drum and bass klubb vilket var ganska soft. De flesta av Clares polare var spetsade med ecstasy så vå hade inte riktigt lika fantastiskt roligt som dem, fast fortfarende kul i mina mått mätt...hehe.

Sen så har jag ju gått och inhandlat ett par fina skor. Gamla klassikern Asics Tiger från 1968 http://www.onitsukatiger.com.au/shoes/shoes_detail.cfm?prdID=8&gender=malefast i modern tappning. Jag  valde färgen 0191 White/Graphite. Riktigt nöjd, även om jag hittade många bättre skor på hemsidan som inte fanns i butik i Oxford. Nu får vi se hur länge dessa håller...

Ha det gott.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag gillar skorna, men jag skulle aldrig våga köpa dem själv... Eftersom David aldrig mer skulle prata med mig då..

2008-02-14 @ 08:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0