Alla som inte dansar...

Jag gillar att dansa. Förut gjorde jag inte på klubbarna utan alkohol i kroppen. Numera har jag inte problem med det, jag vet att jag rockar som MJ på dansgolvet. Jag har dock märkt att jag inte besöker så dansvänliga klubbar längre. Den dansen man utövar på de klubbarna innehåller mest en slags hammarrörelse med överarmen, ibland har jag även pekande pekfinger rätt ut i luften.
När man hör vissar låtar på radio, tv eller iPod så känner jag; "shiiit, den här vill jag höra ut på klubben", dessa låtar går under nån urban genre, men i och med att jag inte går på de klubbarna så ofta så hör jag de aldrig. Jag efterlyser därför en klubb i Stockholm som spelar danssant hiphop/ RnB / danssant Soul, med en spellista som innehåller låtar som är mellan 1-10 år gamla. Jag vill höra T-pain på klubben, de händer ju aldrig.
Finns det ens några bra hiphopklubbar i Stockholm? Det känns som det bara är Fasching som har lite skön soul, men hiphop verkar det va dåligt med.
Blaze it up, Klubb Kim, Chiba, det var klubbar som hade det jag efterlyser. Var är Tony Zoulias när man för en gångs skull behöver honom?

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag ska njuta av något som heter jazz på Fasching ikväll. Det är också skön dansmusik. Haka på vet ja!? 150 spänn kostar det tror jag...

2008-02-08 @ 14:34:42
Postat av: Anonym

Klubb Yes på Mosebacke! www.iloveyes.se

2008-02-09 @ 00:30:38
Postat av: Mr. Pants

Det kanske kommer något snart, håll utkik. I alla fall dansant musik. Kanske inte T-pain. Men vem vill ha honom vocods-wailande i örat på klubben? HA!

Put your pants on!

2008-02-09 @ 12:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0