Aktuell rapport

Kära vänner!

Så var det äntligen dags för ett mickisinlägg igen.

Jag håller på att byta jobb! Ska börja på ett annat företag här i Malmö, men jobba med liknande grejer. Ska bli riktigt kul faktiskt! Det är inte riktigt klart när jag ska gå över, men om det går tänkte jag ta ut lite gamla semesterdagar och komma hem och leka med er som inte bor i småland innan nya jobbet drar igång.

Ikväll är det ju bokreapremiär, är det någon som ska ut och köa mitt i natten? Har inte varit på bokrea sen vi bodde i Lund, och jag tror inte jag kommer ta mig ut i natt heller. Man hinner ju inte läsa några böcker längre, nu när pirate bay förser en med nya avsnitt av entourage, californication, lost, gossip girl, the wire, the ultimate fighter, jericho, och prison break varje vecka!

Självklart vill jag passa på att gratulera Andreas på hans stora dag också. Grattis!

/M


Kommentarer
Postat av: tony

hoppas det går bra på nya jobbet och att du får snuskigt hög lön. för det är du värd. hoppas också att du kommer upp och hejjar fram Djurgårdens vinst över MFF i vår.

2008-02-25 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0