Nu bär det av!





Jaha, då är at bara några dagar kvar till utlandsflytten. Börjar bli riktigt peppad faktiskt. Ska bli grymt skönt att äntligen lämna Kalmar för något mer händelserikt.

Har packat och grejat som tusan dem senaste dagarna. Har bara flyttstädning, adressändring och lite krafs kvar att göra. Ikväll ska jag säga adjö till Chrille och Hella som flyttar till Brisbane imorgon. DEt kommer bli vemodigt. Kanske aldrig ser dem igen :(

Som ni vet ska jag först jobba på Bodyexchange(butik i Camden som säler kosttillskott). Skönt att ha ett jobb när man kommer dit i alla fall. Blev kallad på intervju till ett massageställe men det var till på fre då jag ännu inte hunnti lämna landet. Synd...men annat dyker nog upp. Ska även försöka flytta från Clare och hennes syrror så fort som möjligt eftersom det inte finns plats för mig när hennes äldsta syrr akommer hem från Dublin 15/9. Hoppas på att bo i ett halv ok läge på södra sidan med lite trevligt folk. Bar sätt att skaffa egna vänner på.

Har även ett gig att spela 8/9 i Oxford. Jag ska hoppa in och lira lite folkmusik med en av Clares polare och hans band. Kan bli kul. Var fan 8 år sedan jag spelade för folk. Bror har ju lånat min gura ett tag så jag ska låna en gitarr så länge. Oh yea!

Som ni vet kommer jag alltid ha öppet hus. Vore skitkul om ni kunde glida över så vi kunde göra London över en helg eller så. Jag kommer försöka åka hem titt som tätt men vet inte hur ofta det blir riktigt.

Nä, nu ska jag bajsa och sen gå och träna det sista passet med Chrille :(

Ha det bra så ses vi kanske i England i höst!

Många kramar!

Kommentarer
Postat av: David

Hoppas du får det bra i London. Ska bli kul att komma och hälsa på dig när du har ditt egna lilla kryp in. Kolla upp lite sneakerbutiker åt mig så är jag där på stört!

2008-08-14 @ 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0