Min nya blogg!

Hehe, okej, ett sista inlägg innan jag drar för gott. Tror inte att det framgick tillräckligt tydligt senast jag skrev ett inlägg här att det var sista gången jag skulle blogga på Mr White. Nu var det ju inte det heller eftersom jag skriver det här men nu så, det HÄR inlägget är det sista.

Ville bara meddela att jag har en ny fin blogg som inte riktigt kommit igång än och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den än men den är där i alla fall och jag skriver lite i den...

Du hittar den här: tackytobster.wordpress.com

Kommentarer
Postat av: Marcus

Kommer säkert bli lika långlivad som Mrblack. Lägg ner Tony. Har verkligen gillat Mrwhite som forum for oss eftersom man inte bor med er i Sthlm. Trist om alla slutar skriva i den :(

2008-08-05 @ 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0