Träningsschema och musiktips

Nu är det dags att skrota mitt gamla träningsschema, men vem ska ta över, Dave och Robban kanske? 2-split is tha shit och det rekommenderas varmt.image601


Jag kan också rekommendera Olle Nyman. Jag blev tipsad av en arbetskamrat om denna underbara artist, mycket mycket bra.
Jag kan rekommendera honom till alla er som har bra musiksmak. Ni som har dålig musiksmak kommer förmodligen inte tycka att det är bra så ni kan strunta i att lyssna, kanske ta livet av er, det är lika bra!

Kommentarer
Postat av: Micke

Nice!

Jag har precis börjat köra 2-split för att hinna med mer konditionsträning på kvällarna. Ska skicka schemat till min träningskamrat.

2008-04-14 @ 20:51:28
Postat av: Marcus

Ser bra utt Klas-E. What ever works for you to build those bulging biceps!

2008-04-14 @ 22:11:40
Postat av: Anonym

Grabbar ta det från mig, har kört styrka i 15år... grejjen är att kombinera kondis och styrka då fungerar crossfit.com med FÖRDEL.

Ödsla ej mer tid att gå hem utan att behöva duscha det blir man inte genomtränad av.
Det bästa enligt mig:

1 vecka styrke träning "tung" 1*7, 3*5 reps olika basövningar.
1 vecka crossfit=blodsmak, yrsel och PT-tränare som tittar konstigt på en...regnar det ute??? han e ju genomblöt!

Kombinationerna är oändliga....nya dörrar öppnas....jag ser ljuset!

2008-04-14 @ 22:40:52
Postat av: Andreas

Glömde skriva mitt namn!

2008-04-14 @ 22:43:42
Postat av: Klas

Ska testas

2008-04-14 @ 23:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0