Läxläsning..

Jag har haft ett problem, när jag ska studera så blir jag antingen distraherad eller tillslut så trött att jag somnar med näsan i boken...
Igår kom jag på det ultimata botemedlet, nämligen att studera i badrummet.
Ljuset är bra och det finns inga som helst distrationsmoment i närheten, dessutom är det så obekvämt att sitta där inne, vilket gör det omöjligt att somna...
Nu låter det som att jag tycker att det är jättetråkigt att plugga, men så är icke fallet. Jag är blir bara så trött av att jobba hela dagen och sedan försöka hinna med att plugga. Men det går med denna genialiska idé!


Kommentarer
Postat av: tony

det där var roligt. hoppas det funkar bra på toa. då behöver du inte resa dig upp för att göra dina behov heller. jätte smidigt.

2008-04-05 @ 12:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0