Hatkärlek

image618image619

Fint som snus heter det ja. Finns det något nicare än att ta en dubbel ankare eller rapé efter en god måltid. Kamraten vid ens sida under dryga pluggpass eller under en god film. Eller varför inte hand i hand med några kalla öl? Vet ju om alla hälsonackdelar och har ju försökt mig på att sluta ett gäng gånger utan hållbart resultat. 3 veckor höll jag upp sist. DEt var inte suget som fick mig att börja igen utan bara för att jag tycker att snus är något trevligt. Som en kopp kaffe i goda vänners lag. Tror inte jag vill sluta snusa tillräckligt mycket för att jag ska göra det idag. Kanske blir det eventuella bytet av hemvist och land som får sätta punkten för denna 10-åriga relation.

Snus, jag älskar dig så mycket att jag hatar dig...som Håkan Hellström sjunger?

Puss


Kommentarer
Postat av: Andreas

SUCKER!

Jag besitter karaktären du aldrig fick....

Lr nått=)

2008-04-26 @ 16:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0