Förkylning, uteserveringspremiär och hemlängtan

Kom precis hem från vårens första uteserveringsmiddag, på Debaser. Smaskig kycklingquesadilla med ännu smaskigare Brooklyn Lager till. Kvällen slutade rätt tidigt tack vare en envis förkylning som jag drog på mig nån gång förra helgen. Har legat hemma och vilat upp mig onsdag och torsdag men förkylningen vill ändå inte ge med sig.

Börjar längta hem till hufvudstaden också. Ska försöka hitta nått bra datum att åka hem, är det inte pingst och sånt snart? Alltid skönt att kunna åka upp vid nått tillfälle då man kan stanna längre än bara en helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kanske kan tima en date i Sthlm. Jag drar hem denna eller nästa helg.

2008-04-21 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0