What to do, what to do?

Sitter i skolan och försöker lära mig Illustrator. Har efter fyra timmar lyckats göra ett jing-jang tecken. Tjoho! Forsman & Bodenfors here I come.

Idag är det ju faktiskt fredag. Har lite härliga alternativ att välja på:
1. Insparks-pub-fest på Södertörn i Huddinge.
2. Agentfest med Helena på Hasselbacken - eller nåt sånt.
3. Vernisage m. dricka o tilltugg hos Tarek på Monkey Bizz

Vad blir det? Den som läser får se. Nu ska jag försöka mig på ett sjukt svårt hazardus-tecken. Någon som vet hur patchfinder-funktionerna funkar?

ps. Klas, allt är förlåtet. Kom hem!

Kommentarer
Postat av: Klas Mikael Andersson

Jag har gått kurs i Illustrator.. synd att man har glömt det mesta... Dessutom har man väl förmodligen uppdaterat programmet rätt flitigt sedan jag använde det, så man lär ju inte känna igen det alls längre.. jäkligt smidigt program hur som helst vill jag påstå.

2007-09-07 @ 14:37:35
URL: http://mrwhite.blogg.se
Postat av: Lollo

Det blir party i Märsta också, kan jag säga. Välkommen! ;)

2007-09-07 @ 18:23:30
URL: http://louisebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0