Vissa har ju fattat...

Här är en intressant artikel jag läste på Idg som handlar om facebook... 

Artikeln innehåller några av anledningarna varför jag inte vill vara medlem på denna community, vilket vissa tyvärr fortfarande har lite svårt att förstå... Så jag tänkte att jag postar denna länk på bloggen så kanske jag ändå lyckas skapa lite ökad förståelse?

En annan grej
Att jag bytte namn på alla kategorier på Mr White är ju av anledningen att jag tidigare tog mig friheten att ändra mitt eget kategorinamn vilket ganska snart blev ändrat till något annat av någon annan av mr white´s bloggare.
Jag valde då att byta till ett annat kategorinamn liknande det jag bytte till tidigare (det som blev ändrat), men även denna gång tog någon sig friheten att ändra mitt namn...
Jag tolkade det då som att man fritt fick byta namn på andras kategorier, lite som man själv kände för... Men då det tydligen inte var ok så ändrade jag genast tillbaka allas namn till deras ursprungliga utom mitt eget. Jag ber nu om tillåtelse av den som "bestämmer" på mr white att själv få välja vad jag vill använda för namn på kategorin jag lägger upp mina blogginlägg under? Dvs. om jag fortfarande är välkommen på Mr white, det var väl tal om att excludera mig?


Kommentarer
Postat av: Marcus

Handlar rädslan över facebook endast om att ett "pinsamt fotografi" har hamnat där får man väl sluta att göra bort sig så jäkla hårt. Kan man inte det så är det väl annat än bara facebook som kommer slå tillbaka i längden.

2007-09-07 @ 13:47:54
Postat av: tony

problemet är annars löst bara man låter bli att gå med i "Sweden"-nätverket som endast är till för att man ska kunna kolla på folks profiler som man inte är vän med. Gå ur det nätverket och ingen annan än dina vänner kan se dina bilder. Inte jätte komplicerat! :)

2007-09-07 @ 13:54:11
Postat av: Klas Mikael Andersson

Jaja... det blir säkert jättebra det där...
Jag hoppas att jag har fått klartecken på att det är ok att inte vara med i Facebook?

2007-09-07 @ 14:32:08
URL: http://mrwhite.blogg.se
Postat av: Marcus

Nej. Jag ser folk som inte är med i facebook lite som pedofiler och massmördare. Jag kommer aldrig acceptera dem!!!

2007-09-07 @ 17:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0