Trevlig helg!

Hey, sitter på jobbet och försöker hålla ögonen öppna. Kaffet har slutat funka för flera koppar sedan. Drömmer mig bort...

Ikväll blir det visning av första kollektionen från jamesbrian, nytt hett svenskt klädmärke, missa inte på Fasching från kl. 19:00. Om jag har någon ork kvar efter det hoppas jag på att få gå på Dj Roxy Cottontail på Debaser Medis. Kan nog bli jävligt bra, men först en lur, inte vara sur, stå högt på en mur(?). Jaja, jag ÄR övertrött.

image385
Jamesbrian på Fasching

image386
Dj Roxy Cottontail på Debaser Medis

Kommentarer
Postat av: KMA

Du gick bara och la dig 6 timmar efter mig... ändå känner jag mig trött.. ska fan lägga ner det där med att sova.. Den enda gången jag inte känner mig trött på dagarna är då jag har fått sova 10 timmar och vakna runt kl 11...

2007-09-14 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0