The höst is here

image370

Det ska bli en härlig höst. I våras skrev jag att det skulle bli en riktigt trevlig sommar och det blev det ju förstås. Nu ser jag faktiskt fram emot sensommarn och hösten. Det ska bli skönt att dra på sig jacka och halsduk igen. Ett par sköna mocka-Clarks också kanske, som på den gamla goda tiden.

Skolan rullar på nu och det börjar bli riktigt intressant på föreläsningarna. Började segt med datorns historia mm. men att läsa grafisk design och typografi är riktigt skoj. Hoppas på någon form av inspark med klassen snart bara så man lär känna folk lite bättre. I annat fall får man väl styra upp nåt själv.

Kommentarer
Postat av: Klas Mikael

Höst, fy bubblan va trist! Jag vill inte gå med jacka och frysa på morgonen då man kliver upp... Då är det bara att börja invänta våren och sommaren igen... sorgligt!

2007-09-04 @ 11:57:19
URL: http://mrwhite.blogg.se
Postat av: Klas Mikael

btw. Är det personen i brevet som har tagit bilden eller är det bilden i filmen som har skrivit brevet... aj, jag stukade orden..

2007-09-04 @ 11:59:53
URL: http://mrwhite.blogg.se
Postat av: ....Ica.

Mocka Clarks är för loosers, sneakers har man året runt och va klämkäck du är, doh, ska ju höstdeppa med mig ju...

2007-09-04 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0