Sveriges huvdstad Kalmar!



Då var man nere i Kalmar igen då. Träffade klassen idag vilket var halvkul. Vill inte veta av 85% av de torra och menlösa människorna. Imorgon ska vi ha "inspark" för nya klassen som ska börja första året. Jag och Chrille föreslog att vi skulle köra diverse lekar med festande inräknat....som en inspark brukar vara. Men nejdå, våran klass tyckte det här lät för "extremt"  så det blir en stadsvandring och fika. FY FAAAAN! Jävla torrbollar!

Jag bokade flyg till Clare idag också. Det blir tight att ses framöver eftersom hon börjar jobba 24/9 och jag får mer och mer plugg. Därför åker jag dit redan nästa fre 14/9. Ska bli skitnajs. Var länge sedan jag var i England nu. Flygen dit och hem går så jäkla tidigt så jag bokade flyg från och till Göteborg istället. Tåg för 400kr tur och retur samt 4h restid från Kalmar var inte så mycket värre än att ta sig från Kalmar till Malmö. Yes, England, here I come!

Hoppas det inte är allt för olidligt utan mig där hemma, även fast jag tror att det måste vara det!

Lycka till med pluggandet och jobbandet mina kelgrisar. Videoklippet som jag lägger upp är en intervju med en väldigt begåvad kvinna som jag senare fick höra var Ida Grenholms bästa kompis i USA. Lika barn leka bäst!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Klas Mikael

David Emil Davidsson visade det där klippet för mig då jag var och hälsade på honom och hans roomies. Kul att se så begåvade människor tala... då syftade jag på hon i videon, inte The Davidssons, de är ännu smartare.

2007-09-04 @ 11:45:17
URL: http://mrwhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0