...och Adam bet INTE i det förbjudna äpplet.

Oh yes. Haft en soft kväll. Kollat på ett riktigt schysst svenskt reggieband som var svinigt bra. Blir att tanka deras platta om jag kommer på vad de heter. "The big guy" satte mig på en riktig prövning ikväll. En skitfin tjej, stadig  8-poängare var så jäkla på mig hela kvällen...jag vet Tony, sånt här händer mig nästan uteslutande i Kalmar. Hon frågade vad jag skulle göra i natt, varpå jag bögigt och stelt svarde "sova". Efter många övertydliga budskap och ett försök att kyssa mig var jag tvungen att lägga ribban och berätta att jag är i hop med en tjej som man träffar var 6:e vecka..hehe. Hon svarade då att "ja, ibland måste man försöka hålla på sig" och drog med fingret över sina fylliga läppar. Inte alls så sexuellt frustrerande. Ska nu kastrera mig, ta en kalldusch och sova själv i min 90-säng. Mmmh, livets goda. DOH!

Kommentarer
Postat av: tony

Du är en fantastisk kille marc, vad ska jag säga. Stort av dig! Jävlar. Vilken pliktkänsla och självdiciplin. Fantastiskt! Bravo! Tjoho och Hurra! Jag blir tårögd.

2007-09-30 @ 01:55:41
Postat av: KMA

Jag känner en viss underton av ironi i din kommentar Tony Berger...

2007-09-30 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0