Måttet är rågat!

image373
Klas Mikael Andersson

Det är sånt här som får en att vilja sluta blogga. Någon har gått in och ändrat allas alias till deras riktiga namn. Vi har blivit uthängda och blottade. Nu är det bara en tidsfråga innan fansen börjar försöka ta sig in i lägenheten. Kön kommer förmodligen sträcka sig ner och ut på nynäsvägen och vidare mot Globen så långt ögat kan nå. Jag blir tvungen att skriva autografer på bäbisar, bröst, magar. Visa vart jag sitter och bloggar och berätta vart jag får min inspiration från. De kommer plocka hårstrån från duschen, matrester från vasken och kvalster från sängen. Det här får inte fortsätta. Förövaren kommer med omedelbar verkan att exkluderas från Mr White!

Kommentarer
Postat av: Klas Mikael Andersson

Blir ju lack när det är någon som hela tiden går i och ändrar mitt namn... Då var det alltså inte du Tony som har gått in och ändrat mitt namn ett flertal gånger redan?

2007-09-07 @ 09:37:36
URL: http://mrwhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0