Läxa!

DSC00186.JPG
Det ser liksom ut som om kuben sticker ut ur själva boken. Cool!

Ja, nu börjar det klarna för mig att man går i skolan igen. Läxor, redovisningar och allt vad det heter börjar bli vanligt förekommande bokstavskombinationer. Boken ovan är min första köpta kurslitteratur, ser ju sjukt kul ut - eller? Även om Jonas Löwgren och Erik Stolterman som har skrivit boken vet hur man designar informationsteknik så är det tydligt att de inte vet något alls om design av bokomslag. Jag har tröttnat redan innan jag öppnat boken.

Kommentarer
Postat av: Klas Mikael Andersson

Den såg ju stilren ut... Frågan jag ställer mig är hur man designar informationsteknologi?

2007-09-10 @ 15:36:52
URL: http://mrwhite.blogg.se
Postat av: Marcus

Fet bok. Jag tror den där nya kubtekniken kallas 3E eller om det var 3D. Riktig ögontwister. Man fattar inte att det är på riktigt!

2007-09-11 @ 07:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0