Hiro Nakamura vs Lisa Nakamura

 vs  
Hiro                          Lisa

Idag fick jag ta del av Nakamura x 2. Först blev det en föreläsning av en extremt jetlaggad Lisa Nakamura som flögs in från Illinois för gud vet hur mycket pengar. Större delen av föreläsningen gick ut på att påpeka vilka överdrivet sofistikerade mjukvaror de använde i tv-serien 24. Synd att själva punch-linen gick om intet någonstanns mellan filmklippen. Det var ändå kul att lyssna på - och det kändes både sofistikerat och häftigt att lyssna på en kinesisk amerikanska från Illinois.

Nu när jag suttit hemma och försökt göra lite jobb som borde vart klart för några dagar sedan har jag haft ett skeft vänsteröga slängt på Heroes som gick på fyran. En mycket underhållande serie har jag upptäckt. Om ändå min hårddisk funkade. Då skulle jag laddat ner hela rasket på en gång. Hiro Nakamura är i alla fall en av dessa "Heroes" i serien. Han kan resa i tiden typ... eller stanna den. Jag vet inte riktigt. Tufft är det i alla fall. Ännu bättre blir det då han inte pratar någon engelska alls, endast japanska..eller kinesiska...? vem vet.

Hade vart ännu roligare om dom slängt in en taliban också som fick superkrafter och fick möjlighet att rädda hela New Yorks befolkning. Dom skulle behöva det, Talibanerna, deras image är verkligen inte bra.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Tony Tony. Hiro Nakamura kan visst prata engelska. Jag har dessvarre fastnat i denna serie sa nu ar man torsk. Riktigt unederhallande och bra maste jag saga.

2007-09-20 @ 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0