Fashion på Fasching

DSC00190.JPG
Svensk blues

Tyvärr var det för mörkt på Fashing för att se hur Jamesbrians kläder såg ut men blues-bandet som lirade var mycket bra. Blues på svenska kan bli lika stort(?) som Hip-Hop på svenska inom en snar framtid. Kom ihåg var du hörde det först.

Kvällen blev lyckad, glad att jag höll mig upp så länge som jag gjorde. När de andra drog in på Esque drog jag hem. Lyckades ändå bli erbjuden sexuella tjänster av tre olika kvinnor på vägen till Hötorget. Jag behövde bara gå förbi dom och dom kom fram och var jätte trevliga och frågade om jag ville ha sällskap. Känns bra att man fortfarande har lite sexappeal trots allt.

Kommentarer
Postat av: Klas Mikael Andersson

När ska jag blogga nästa gång?

2007-09-17 @ 08:39:39
URL: http://mrwhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0