Ensamheten gör sig påmind

Igår var det seminarium i skolan. Givande. Roligt. Inte så värst bra diskussion dock. Men man kan inte få allt. Huvudsaken var i alla fall att vi fick en anledning att ha ett Postseminarium. Som en efterfest fast i seminarieform ungefär. En bra kväll som slutade med att jag fick med mig Herr Wallin i taxin hem. Vi kollade på filmen i förra inlägget säkert tio gånger innan vi gick och la oss. Vid 5 i morse var det fantastiskt kul.

Idag var meningen att jag skulle gjort åtminstone två av följande:
- jobbat
- pluggat
- städat

Självklart har man inte gjort något av detta. Istället ätit frukost och kollat på Knocked Up som var rätt bra för att vara en romkom. Blev lite sugen på att skaffa barn men det gick över rätt fort efter att filmen var slut. Det är min dag så här långt. Har faktiskt även hunnit med att surfa på några bloggar, kollat Facebook (där det inte hänt ett skit sen jag kollade för tio minuter sedan!) och börjat ladda hem Heroes säsong ett och InDesign CS3.

Nu är det nog dags för en liten promenad innan middagen. Spaghetti Carbonara, namn!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja knocked up..har sett den rätt skön, tyvärr gick ju inte min längtan efter barn över=)
Ses till helgen?...känns väl som det är upp till mig..."bangare senaste tiden"

2007-09-26 @ 18:13:16
Postat av: Micke

Jag tyckte också att tanken på att skaffa kids kändes mindre jobbig precis efter jag sett Knocked Up. Tjejerna höll inte med. Kanske beror det på rollkaraktärerna?

2007-09-27 @ 14:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0