Backpacking i England

image384

Imorgon bär det av till Oxford i en vecka vilket jag ser fram emot sjukt mycket. Vi ska väl hinna med en utgång i London också hoppas jag. Eventuellt ska jag bjuda in ytterligare en aussie-tjej som jag hängde med i Byron Bay. Hon bor numera i London så det kan ju vara kul. DEt är ingen tjej man har snuskat med som ni kanske förstår.

Jag ska även träffa Clares föräldrar denna gång vilket är lite nervigt måste jag erkänna. Jag har övat in en fras som jag ska säga till dem; "Hey, I are to be Marcus. Wow, I can see were Clare got her nice bum and breasts from. And u Daddy Olizar, you look pretty similar to Clare. It´s almost like I penetrate u with a wigg every time I root your daughter, which I do at least three times a day. Coffe anyone?" Kommer nog gå bra...

Jag fick rätt mycket plugg nu så det blir tyvärr att släpa med sig böckerna och plugga lite smått när man är borta. Vi ska ut på praktik snart och då ska vi bland annat ha tränings -och kostrådgivning. Jag ska även hålla en kostföreläsning på 45 min inför 65 främmande människor. Ooh yea!

Måste bara lägga upp den här länken till ett så jäkla bra prank. Sjukt kul!

http://www.collegehumor.com/video:1774718

Kommentarer
Postat av: Andreas

Lite VÄL de där skämtet hehe.
Ha så kul i Stora britannien, får komma ner å hälsa på sen.

2007-09-13 @ 18:52:36
Postat av: Tony

Ja, ha det så jäkla bra i England. Hoppas det blir skoj i London och med föräldrarna. Det bästa du kan göra är väl egentligen att diskutera te med dom samtidigt som du öser i dina elva skedar socker i teet.

2007-09-13 @ 22:12:29
Postat av: KMA

Lär dig att göra riktiga länkar i dina inlägg...

2007-09-14 @ 16:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0