Är det någon som kommer ihåg Helene Wellton?

image396
En örn på axeln är höstens accessoar

Helene Wellton var den där foxy tjejen som jobbade som PR-ansvarig och modell för Lap-Power i början på och i mitten av 90-talet. Har för mig att jag köpte mitt första modem där. Kommer ihåg att jag fick med Mosaic och massa andra konstiga program tillsammans med modemet. Tror aldrig jag använde mig av Opera dock, hade redan börjat med Netscape - early adopter som man är.

Det är med ett sting av nostalgi man läser på Lap-Powers hemsida om deras senaste bärbara dator: http://www.lappower.se/ Hittade även en anmälan som OnOff gjort mot Lap-Power på Marknads Etiska Rådets hemsida. Det är mycket uppfriskande med såna här företag.


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha!
Lap power... Vilka minnen!
Man kanske skulle skaffa en sån istället för macen.

2007-09-20 @ 08:49:46
Postat av: Andreas

Ville bara kolla in på bloggen å säga PÄCÄÄÄÄÄÄ!
Tobster e den frekventaste av bloggare.

2007-09-20 @ 11:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0