This is where the magic happens

image439

Eftersom Anna flyttat ut har jag och Ullis fått ett nytt rum att sätta tänderna i. Det tog ett tag innan vi kom igång med att börja fixa i ordning men nu är det på g. Vi har målat om tak och väggar, och börjat flytta in en del grejer. För att vara så rättvisa som möjligt har vi delat upp rummet i två delar: en skittråkig syhörna, och en kombinerad cykel- och datorhörna!

Är riktigt nöjd med mitt nya lilla krypin, även om det behövs lite mer jobb för att få det lite mysigt. Jag håller just nu ögonen öppna efter en färgglad skrivbordslampa som kan liva upp min svartvita värld lite. Kanske ska man också room-servica till det lite med en fondtapet eller ett vynil-klistermärke?

Där på bilden kan man förresten se nya värstingdatorn. För första gången i mitt liv äger jag ett riktigt bra grafikkort, så nu väntar jag på att http://www.incrysis.com ska släppas!

I övrigt leker livet i Skåne. Riktigt bra höst hittills, inte särskilt mycket regn utan mest sol och höstkalla dagar. Det börjar dock bli dags att ta en tripp norrut, bland annat för att lajja lite med dom här små rackarna som familjens hund klämde ur sig för ett par dagar sen: http://www.jindra.se/bilder/Y-kullen/5dygn/valpmage.JPG

/Micke


Kommentarer
Postat av: Marcus

Det ser schysst ut Kmike. Själv skulle jag inte våga ha en spelbar dator då den skulle sluka ännu mer fritid än vad internet redan gör. Puss och kram

2007-10-20 @ 15:18:29
Postat av: tony

Jätte fint. väldigt IT att ha värstingcykeln brevid värstingdatorn.

2007-10-21 @ 02:46:08
Postat av: Klas

Va fint du har! Önskar jag satt där i stolen och lekte med din PÄCÄ!

2007-10-21 @ 13:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0