The Office allover again

DSC00233.JPG
Fick aldrig se den mitt i hörnet

Igår blev det fest på kontoret - med japan-tema. Mycket roligt. Kul att få tid att träffa alla kompisar på kontoret när man inte längre är där speciellt ofta. Hade glömt hur många trevliga kollegor jag har. Det blev sumobrottning, sushi och teriyaki buffé. Det ordandes även med avancerad kareoke, rökmaskin och ljus-show. Mycket bra, speciellt när mitt lag framförde Let's Dance med Bowie. Kanske var en miss att ta längsta möjliga låt - hade förträngt att den är nästan sex minuter lång.

Har hunnit med en fika på Louie tillsammans med Cilla och David, en liten promenad runt söder och en snabb titt inne i skrapan. Ikväll blir det middag och fotbollskväll här hemma tror jag.

Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fan va kul att du fortfarande får vara med på ett hörn. Själv hamnade jag på förfest igår hos en polare till en kille i andra klassen. Kändes som jag hade hamnat på en gymnasieförfest. Kände mig så jäkla vuxen mot alla skrikande dyngfulla 21-åring. Smärtsamt värre.

2007-11-18 @ 15:40:05
Postat av: Klas

Men å va vuxen du är Marcus!!!

2007-11-20 @ 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0