Snö och asfalt har kommit till Byle

DSC00218.JPG
Utsikt från familjens framsida. Saker och ting börjar röra på sig.

Tillbringar större delen av helgen isolerad ute i Byle. Firar pappsen som fyller massor av år. Han fick två fina tröjor av mig och syrran. Han såg glad ut. Ikväll blir det kalas tillsammans med släkten. Passade på att hälsa på farfar också när jag var i Täbban med syrran idag. Mycket trevligt och kul att se att gubben har fullt upp med snickeriet och annat.

För er som är bittra över att ni inte kunde närvara vid Daytona Sessions i torsdags som jag skev om tidigare kan kolla på presentationerna och filmer från föreläsningarna på deras hemsida nu. Kolla in föreläsningen av Johan Ronnestam. http://www.daytona.se/sessions/ronnestam


Johan Ronnestam - Del 2 av 4

Kommentarer
Postat av: Stef

Känns som att snön föll samtidigt i hela skandinavien...
Jag är inte överförtjust... Men snygg bild iaf :)

2007-11-03 @ 11:59:45
URL: http://sncs.blogg.se/
Postat av: Marcus

Intressant trots att det inte är mitt område riktigt :)

2007-11-03 @ 17:47:54
Postat av: Klas

Booooooring... Stänge av efter 1 min... Och du Klagar på Mackans youtube-klipp? ;)

2007-11-04 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0