Skööööön!!!



Lyssnar lite på den här, man blir på så bra humör liksom ba!

Det är verkligen skönt att det äntligen är lördag, vaknade toktrött med ont i huvudet men det gick över tack vare en rejäl frukost bestående av min favoritmüsli "Axa Guld", två vackert vita ägg och två koppar Arvid Nordkvist "makassar" gjort på indonesiska kaffebönor.
Medan jag åtfrukost passade jag på att se ett par avsnitt av Arrested development
Mycket underhållande... men sedan tog jag mig i kragen och satte mig och räknade lite matte, tar nu en liten paus och skall strax fortsätta... det är skönt med lördagar, man tid att göra sånna saker man knappt orkar eller hinner med på vardagarna. Som att plugga och njuta av en god frukost!



Kontrar med en annan fantastiskt bra låt med en helt annan sinnesstämning
Sigur Ros - Untitled #1 (a.k.a. Vaka) är det jag bjuder på här... Från deras album "()" från oktober 2002.
Denna låt är även med på deras nya album Hwarf/Heim och då i live tappning... mycket bra & mycket emo, ännu mer känsla än orginalet.
Läste en recension av Hwarf/Heim medans jag lyssnade på nya plattan... orkar inte skriva en egen vettig sådan, mycket för att jag inte är allt för bekant med dessa islänningar än, så jag väntar med att själv uttala mig och koncentrerar mig på att njuta av musiken istället.

PS. Jag vet, det är länkafton idag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj, sträckte min Teres minor av allt shoulderfuckande!

2007-11-30 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0