"Jättehungrig!"



Hej min Mr White min lilla ögonsten!

Har haft en underbart härlig vecka med Klär hos mig. Vi har gjort lite av varje under veckan. Vi bodde på Clairion hotell natten till lördagen. Rummet var schysst med ställbara sängar som vi lekte en hel del med. Hade även fint badrum med badkar och havsutsikt. Middags -och lunchbuffé ingick så man behövde inte gå hungrig. Vad har vi mer gjort? Vi var även på fest hos Chrille vilket var riktigt trevligt. Gratis Jägermeister satte käpper i hjulen för både Clare och mig den kvällen...hehe. På måndagen tog vi bussen från Kalmar och besökte Öland och Borgholm. Kollade på slottsruinen och gick den fina slingan i slottsskogen vid havet. Mumma! Har även hunnit med lite restaurantbesök, 3-kamp och annat smått och gott.

Nu sitter jag här i min ensamhet och karvar mina handleder. Tröstade mig med ett stadigt gympass och insåg även att jag uppnått målet att gå upp 8kg från sommarens lågvikt. Från 77kg till 85kg. Från jakthund till julgris...yes!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: tony

det där var det bästa klippet du lagt upp hittills! stor humor. nu ska jag sova gott. vi ses vid jul maakhan.

2007-11-28 @ 22:47:50
Postat av: Micke

Haha!

Härlig höstkänsla!

2007-11-29 @ 07:45:11
Postat av: Marcus

Ja, Clare´s svenska är som ljuv musik i mina öron. En skön touch av baltisk brytning förgyller det hela!

2007-11-30 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0