Det är snart helg

image489
Singel


... och jag är fortfarande singel. Trots det blir det nog en ganska lugn helg. Middag och filmkväll med vänner imorgon och kanske lite festligheter med Monkey Bizz på lördag. Vi får se. Lite sugen på att sätta mig och ta mig ett glas på Annakahn eller fd Guldapan. Ska träffa Jess på söndag, hoppas vi kan styra upp någon form av trevligt adventsfirande.

Var ute i Byle i onsdags och blev omhändertagen av föräldrarna. Fick med mig nybaktbröd som pappa bakat och nybakade kanelbullar som mamma gjort. Blir inte mycket bättra än så.

Någon dag hade jag tänkt röra ihop en mustig potatis- och purjolökssoppa. Var och köpte alla ingredienser idag. Det ska bli smaskens, läs om hur det gick här ...sen


Kommentarer
Postat av: Marcus

Mh, kanelbullar...mumma. Jag tjuvstartade med glögg och pepparkakor i veckan. Så otroligt bra kombo!

2007-11-30 @ 15:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0