Ace!

image481

Hade just den första av mina 5 föreläsningar i näringslära för ett företag i Kalmar. Gick skitbra. Riktigt kul var det och åhörarna ställde en jäkla massa frågor. Skulle ha kört i 40min men det blev 1h. Så skönt att få lite feedback så som "gud va bra det var", och "jätteintressant" osv." DEt enda som behövs och det tackar man för. Samma gång som jag föreläste för sist men nu är de uppdelade i mindre grupper så folk vågar sig på att ställa frågor osv. Tjejen jag hade föreläsningen med satte sig i ett hörn efter sin del och satte på sig jackan för att riktigt stressa alla att de skulle sluta ställa frågor. Fucking moron! Så det blev att jag stod där framme och svarade på allas funderingar. Kul var det i alla fall!

Peace love and overfeeding!


Kommentarer
Postat av: Klas

Bra där Mackan! Hon verkar ju aningens bucklig din föreläsningspartner? Sitta med jackan på inomhus, got damn it!

Vad föreställer bilden din?

2007-11-14 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0