Växelström / Likström = Bra grejer



It's criminal
There ought to be a law
Criminal
There ought to be a whole lot more
You get nothing for nothing
Tell me who can you trust
We got what you want
And you got the lust

If you want blood, you got it
If you want blood, you got it
Blood on the streets
Blood on the rocks
Blood in the gutter
Every last drop
You want blood, you got it

Yes you have

It's animal
Livin' in a human zoo
Animal
The shit that they toss to you
Feeling like a Christian
Locked in a cage
Thrown to the lions
On a second's rage

If you want blood, you got it
If you want blood, you got it
Blood on the streets
Blood on the rocks
Blood in the gutter
Every last drop
You want blood, you got it!!!!

Det märks att jag numera sitter väldigt skönt framför min dator... Eftersom jag nu slipper få ryggont av att skriva ett långt blogginlägg så kommer det förmodligen bli mer bloggande från mitt håll.
Började min dag med en smaskig frulle, kaffe på balkongen. Krämade även på den låten som är med i videon ovan, det är sådär det ska låta då man lirar! Och kom inte och säg att detta är dåligt, för då är det dig det är ett allvarligt fel på! Jag har alltså även jag blivit en youtube:are, fixade ett account där så jag kan posta lite sköna vids då det passar.
Så idag... lutar mot middag hemma hos pappa och mamma päron, får se, känner mig också lite lat så vi får se hur det blir...

Hittade även en video med där Celine Dion slaktar en grym AC/DC låt...

En till Slakt av Shania Twain, det borde vara fängelsestraff på detta??






Och slutligen, så här ska det låta, punkt slut!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hade jag ett vapen och stod i publiken skulle jag vara sugen på att sätta stopp för Celines luftgitarrer. Fy fan va hemskt. Angus Young dock..yeah. Grymt att lira så cleana solon trots att han står och spasmar som en shack pundare.

2007-05-20 @ 13:40:36
Postat av: Klas

Angus ser ju hyffsat väck ut... han hade ju en stand in förut pga. alkoholproblem...
Celine och Shania, sång slakt som sagt... båda två är riktigt irriterande att kolla på, luftgitarr, ser ju hyffsat muppigt ut..

2007-05-20 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0