Vad har du i dina nötter Tony?

Jag sov i cirkus 13 timmar inatt. Det var inte vad jag hade planerat. Efter vår myskväll som slutade rätt tidigt gick jag och la mig direkt. Hade satt väckarklockan på 9.30, men det sket sig.. snooze fram och tillbaka till klockan 12.30 snarare. Nötterna du bjöd på måste innhållet nånting speciellt som höll mig sovandes.

Har ni tänkt på att när man sover i bara nån kvart eller så på morgonen efter det att man borde gått upp, så drömmer man de sjukaste drömmarna? Alltså emellan varje snooze. Det är snooze:n som räddar en ur flera knipor.

Idag t.ex hamnade jag i bråk för jag behöva låna en cykelpump av en kille. Jag stod på parkeringen på valhallavägen, där vid bussarna, mellan filerna. Men så killens äckliga son och visade att han tagit hål i örat och att om jag gjorde det behövde jag ingen cykelpump. Och sen hota den där farsan mig att om jag inte tog hål i örat skulle han inte ge mig cykelpumpen. Pumpen var mitt hjärta i det läget, det kändes som jag var beredd att göra vad som helst för den. Men så vaknade jag istället.. Skönt!

Kommentarer
Postat av: tobster

det är snooze-drömmarna man brukar kunna styra lite själv också. det är underbart. Tror drömmen har att göra med att du behöver en pump tills att vi ska shoota some hoops imorgon! Hoppas du fixat det. C Yah!

2007-05-11 @ 14:11:34
Postat av: Marcus

Gå och ta hål i öronen. En indianfjäder i snibben skulle vara hett på dig.

2007-05-11 @ 14:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0