Till Tony...


Man blir som man känner sig... känner man sig tråkig och ointressant så blir man det också...
Du kommer snart bli gammal, bitter och tillslut helt utan vänner. Närå gubben...
Du är inte asocial, det var inte din kväll igår bara, alla har vi våra dagar då det inte flyter på som man skulle vilja... Dessutom så behöver man inte vara så jäkla social för att träffa massor av nya människor, det räcker ju att prata med en ny människa varje fest, man måste ju inte prata och lära känna alla som är där, då tar man sig ju lite vatten över huvudet kanske?
Du kanske skulle försöka fokusera på en eller två personer per fest att försöka lära känna, då slipper du få prestationsångest. Alla kan ju inte vara "center of attention", det skulle bli jäkligt jobbigt. Festar du en gång i veckan och koncentrerar dig på att lära känna en ny person varje kväll så har du kanske en ny bekant varje vecka, håll på så i ett år så har du nog snart för mycket vänner, framför allt för många flickvänner Tony you sexy hunk!

image152
T-bone i sitt esse på Marie Levaue... Nå kan Tony alltid!

esse

K-lazzzzzzzzzzz i sitt esse...

Dave citerade Marit Bergman tidigare här på mr white någon gång vid årsskiftet: "this is the year when it all happens" Mycket tänkvärt!
Jag känner på mig att denna sommar kommer bli en av de bästa någonsin... Det bara känns så, nu gäller det bara att vi ger gärnet så att när det nalkas höst och vi ser  tillbaka på denna sommar minns vi den som sommmaren då alla våra våtaste drömmar gick i uppfyllelse.
Jag har inte skyhöga förväntningar inför sommaren, men jag känner på mig att det kommer bli grymt...
Speciellt när Juvelen med låten "Hanna" blir årets sommarplåga (David och jag är 100% säkra på att det kommer bli så), då kan inget gå fel längre.

Kommentarer
Postat av: tobster

Jag vill inte träffa en ny vän på varje fest jag går på men jag vill kunna umgås med folk så enkelt är det inte. Glöm Juvelen, låten har redan slutat spelas på radio, Suckers!

2007-05-13 @ 16:29:43
Postat av: Klas

Tony, jag tycker du förstorar upp saker, ta det lungt bara du kommer in i matchen igen snart...

2007-05-13 @ 18:07:19
Postat av: Klas

Tony, jag tycker du förstorar upp saker, ta det lungt bara du kommer in i matchen igen snart...

2007-05-13 @ 18:07:19
Postat av: tony

Vad vet du om jag föstorar upp mina egna problem? Jag tycker du trivialiserar mina problem.

2007-05-13 @ 19:52:37
Postat av: Marcus the wise.

Man har sina ups and downs. Tänkte på det under min senaste resa. Fuck var off jag är kunde jag tänka. Ja, nu är jag off och en annan gång kommer jag förhoppningsvis vara mer utåt. Första resan lärde jag mig att stå stadigt på benen, andra tror jag faktiskt att den "djupaste" insikten just var den ovannämda. Att kunna acceptera att man är en skitoff socialt vissa gånger. Att man inte orkar. För mig var det skönt att inse det och inte lägga det på mitt samvete. En annan gång tar man igen det...

2007-05-13 @ 20:48:02
Postat av: Klas

Jo, det var mer det jag menade... att alla har vi våra stunder då vi är helt off.
Nej, Tony jag kan omöjligt veta om du förstorar upp saker, men vi känner alla likadant mer eller mindre... Jag kan omöjligt veta hur du känner, det är klart.
Mitt försök till uppmuntran var totalt misslyckat, förlåt.

2007-05-13 @ 22:25:51
Postat av: tony

Tack för kommentarerna killar, jag är tacksam och klas det var inte helt misslyckat! ;) Klart man har sina ups n downs, blev lite för tydligt igår bara.

2007-05-13 @ 23:45:35
Postat av: Klas

Det är skönt när det hettar till lite på Mr White tycker jag...

2007-05-14 @ 17:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0