Syttende mai i bilder

   
   
         
16 - 19 maj (klicka för större)

Då var man tillbaka till Stockholm igen då efter en lång festlig helg i Oslo. Firandet av 17 maj var redan igång för fullt när jag kom ner till Oslo i onsdags kväll, efter åtta timmar på bussen. Från onsdagen fortsatte festandet i stort sett konstant till söndag morgon då det kändes som det var dags att sova lite innan man skulle äntra bussen igen. Helgen var mycket lyckad även om jag önskat lite nykter kvalitetstid med lilla andrilly men va fan, en Odell får man väl räkna med att dela med sig av. Har i alla fall aldrig träffat så mycket skönt folk på så kort tid som under dessa fem dagar (bortsett från festivaler dårå). Tack för det, nu blir det åtminstone en vecka av återhämtning utan alkohol.

Kommentarer
Postat av: Dave

NAAAJS! SING STAR!

2007-05-21 @ 20:51:06
Postat av: Marcus

Ser ut som eine trevlishe helg det. Mmh, singstar som sagt. Det var ett tag sedan vi hörde Clare sjunga Dileva. Tror det börjar bli dags för de vackra tonerna snart.

2007-05-21 @ 21:49:23
Postat av: Klas

Vi får köra en vända när du kommer upp mackan (eller får jag kalla dig sockerbiten?), lite trist att jag alltid vinner bara, blir ju enformigt och man börjar undra om det är fel på spelet...

2007-05-21 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0