Oops!

image188

Haha...fuckade upp så skönt i plugget denna vecka. Vi har fått en ganska dryg Exeluppgift att avsluta företagsekonomikursen med. Min plan var att göra en fuling och ta en tjej i klassens färdiga exeluppgift, byta namn på den och sedan maila till läraren. Jag fick den färdiga uppgiften, ändrade namnet och mailade iväg den. Dubbelkollade uppgiften och såg till min fasa att namnet inte var ändrat. Fuck! Nu var alltså uppgiften i min buttra oldschool-lärares inbox.

Igår fick jag ett samtal från min KY-handledare som sa att hon hade fått ett upprört mail från sur-Ulla som sa att jag hade fuskat. Ajaj. "Det kan hända att du kommer att bli underkänd på hela kursen", sa hon. Idag fick jag skamset sitta på ett möte angående min dålighet med ms sur-Ulla och KY-handledaren. De sa att det såg mycket allvarligt på saken. "Igentligen borde du få underkänt i kursen men vi vill inte riktigt dra det så långt så du får en nu exeluppgift att göra under sommaren. Jag hoppas verkligen att detta var en engångsföreteelse Marcus". -Fölåt förlåt mina buttra tanter, jag lovar och svär att inte göra om det. Jag tog en genväg eftersom jag insåg att jag inte skulle hinna med uppgiften innan skolslut....sorry!

Klockrent! Så jävla klantigt! Flera i klassen har gjort samma sak men självklart lyckades jag fucka upp. Bilden ovan visar på den livsglädje och munterhet min lärare utstrålar. "Du har fuskat Marcus och konsekvenserna ska svida!" -Vaddå? Måste jag ligga med dig din hängiga 65-åring? Är du inte ren? Kommer det SVIDA när jag kissar sen??

Nåväl. Ganska millt straff trots allt. Blir inte underkänd i kursen i alla fall...puh!

Det var min veckas bästa prestation det!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag säger bara klääääääänt!! Ska man fuska så ska man fanimej inte bli påkommen. Ska jag hjälpa dig med sommarens uppgift eller? Skulle inte tro det BOOOOOOORIIIING!!

2007-05-31 @ 22:55:46
Postat av: Dave

Orutin. Du får ju lära dig fuska med finess... jag blir så besviken på dig, inte för att du fuskade utan just för att du fuskade så dåligt.. Jag förväntade mig mer från dig Marcus.
Enormt besviken!

2007-06-01 @ 12:55:42
Postat av: Micke

Fy fan vilken tur. På högskolan tror jag att det är väldigt vanligt att man kickar ut folk som fuskar, inte bara ur kursen utan ur skolan helt och hållet. Jag tror att du ska vara jäkligt nöjd med att du bara behöver göra en extrauppgift.

2007-06-01 @ 13:17:40
Postat av: Marcus

Jo det är sant Micke, men samlaget som jag var tvungen att bjuda på var oerhört jobbigt för mig.

2007-06-01 @ 18:21:15
Postat av: Klas

Jag ska gå in på skolans hemsida och söka upp din lärares mail och skicka adressen till mr white, sen får vi se om du får vara kvar i plugget...

2007-06-01 @ 20:07:09
Postat av: Marcus

Gör du det. Jag tappade besinningen idag så hon ligger upphackad i svarta påsar i lägenheten. Oops, I did it again!

2007-06-01 @ 20:11:55
Postat av: idaa

Hoppas du fyllde badkaret med blod innan du la in henne i dina svarta pasar, eftersom blodbad sags vara jatte nyttigt for bade hud och sjal.

2007-06-01 @ 23:14:23
Postat av: Klas

Jag skulle kunna tänka mig att testa blodbad...Låter så härligt. Har dock inget badkar, man kanske får ta en dusch istället.

2007-06-03 @ 12:36:07
Postat av: Andreas

Hehe ja va säger man..de komiska är att vi båda bröderna hockey aldrig skulle gjort något sådant om vi bodde hemma, då vår käre far alias "rambo" på 80-90 talet med säkerhet hade piskat vett i oss, de hade inte varit värt risken.
Vilket de oftast är nuförtiden...AMEN.

2007-06-04 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0