Mer Stockholmsblod till Kalmar.

image157


Ahh, har just varit ute och kutat och slängt i mig en drink maltodextrin och en äggmacka. Så gött endorfinboostad nu. Fick just eine trevlishe samtal från Johan och Therese. De ska till Öland och surfa i helgen och ska därför kika förbi på lite samkväm. Lustigt att vännerna som man har minst kontakt med kommer på besök när man har haft öppet hus och väntat i ensamheten sedan September. Jag ska visa dem Larmtorget och Stora torget. Fasen va ni missar där uppe i Cockholm!

Annars är allt bra med mig. Har långhelg jag med. Ska ta det lugn och träna hårt och även softa hårt. Kör min företagsekonomipraktik i 2 veckor nu vilket är lika trist som det låter.

Snackade just med Clare bear och vi bestämde att hon ska glida över ett gäng dagar 15/6. Jag kommer ju jobba då och det kommer vara halvpoppis att fråga om ledigt på första arbetsveckan så hon får väl göra staden medans jag säler mina burkar whey protein. Kanske mina vänner eller bror kan sitta barnvakt till och med?

Ha det grejt.

Pussiz och kramiz

Kommentarer
Postat av: Klas

Om du är villig att låna ut din madrass så kanske jag har en lucka ledig då och då, när du är på jobbet...? Annars kan han väl sitta utanför din träningsbutik varje dag och vänta på att du ska jobba klart?

2007-05-17 @ 10:09:33
Postat av: Andreas

I'll watch her for ya..ehhheee...ehhee....

2007-05-17 @ 16:26:29
Postat av: Marcus

Glädjer mig att ni kan "fylla in" för mig när jag jobbar.

2007-05-17 @ 18:19:40
Postat av: Dave

Kul att du skrev "mer stockholmsblod" i rubriken när du får besök av två dalfjolor....

2007-05-18 @ 00:19:00
Postat av: Marcus

Ja, men Johan och Therese är ju Stockholm. Precis som du David är en amerikan för mig med din NY keps och sneakers. Go Bush!!

2007-05-19 @ 12:02:28
Postat av: Klas

Gnabbas inte! fJOLLOR!

2007-05-19 @ 18:08:10
Postat av: tobster

Jag vill också till Kalmar, synd att jag var borta den helgen annars kunde jag följt med johan o therese kanske..

2007-05-21 @ 11:28:41
Postat av: Klas

Hade jag vetat om, så hade jag också följt med precis som Tony

2007-05-21 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0