Längtan till Stockholm stad.

image163

Aaaagh! Jag vill hem nu. Motivationen till plugget såhär inpå sommaren är bajs. Känns som det bara är små meningslösa inlämningsuppgifter kvar för att man ska sitta i denna håla till och med 8/6. Nä, nu är jag sååå mätt på lilla Kalmar. Nu vill jag hem till Sthlm och leka med vänner och familj. Det suger bra i öl och grill-levern också. Jag vill hem! Muääääääää!

Inga pengar har man heller så mor har fått knuffa till skeden därbak lite. Studentekonomin är helt underbar...mmh. Ska bli gött att börja jobba och samt få in många lax från skatteåterbäringen i sommar. Längtar efter mina kelgrisar därhemma också. Vill att vi ska gå genom stan i hoppsasteg med en slush puppie i handen och en heliumballong från MCdonalds i den andra och bara fnittra. Mmh.

Idag har jag knatat runt Svinö vid ölandsbron igen. 1.5h fatburn. Sedan blev det ett stenhårt rygg och tricke-pass med Chrille på Kalmar Athletklubb. Hell yeah! Suttit på balkongen med en dubbel helgRapé och sugit i mig lite D-vitamin. Gött att vädret e på g.

Nå, ni får ha det så bra allihop.

Puss och lev väl!

Kommentarer
Postat av: tobster

hej mackan, har precis vart o hälsat på lilla andreas i Oslo så du får banne mig vänta. Med tanke på att det tog mig 5 år innan jag kom och hälsade på micke i Lund/Malmö så får du nog hålla dig till tåls ett tag till...

2007-05-20 @ 22:50:46
Postat av: Klas

Trodde du skulle sluta snusa någon gång?? Men jag antar att en gång hockey alltid hockey... Det ska bli skönt att ha båda bröderna hockey här uppe...

2007-05-20 @ 22:58:46
Postat av: Marcus

Tony lilla, kom ut ur haschdimman, jag sa inte att jag ville ha ner dig, jag sa att jag vill upp till Sthlm! Klassie, helgsnusing är ett fungerande koncept. Snusfritt mån-fre.

2007-05-21 @ 10:22:12
Postat av: tobster

Okej, jag syftade på ditt andra inlägg om johan o therese som ska ner. Du får komma och hälsa på mig också nu i höst när jag börjar plugga! Kommer ju läsa typ på KTH eller SU eller Södertörn så kanske inte hinner träffa alla så mkt längre...

2007-05-21 @ 11:22:25
Postat av: tony

du är så söt i din lilla per gessle frisyr, när ska vi få se den igen?

2007-05-21 @ 11:35:01
Postat av: Marcus

Den frisyren gör sig bäst på Gessle. Kändes bara larvigt att försöka likna min idol till utseendet. Det räcker gott att lyssna på hans musik dagarna i enda.

2007-05-21 @ 17:33:08
Postat av: Klas

"Jag sitter och gungar, vill du vara med?"

2007-05-21 @ 20:57:12
Postat av: Hockey adde

Ses snart bro...sola å bada a pinnakolada.....

2007-05-21 @ 21:36:28
Postat av: Klas

you touch my tralala!!

2007-05-21 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0