Klas hemkomstfest!

grilla ?ta
Först grillade vi, sen åt vi... Mums!
davestek davestek2
Klas åkte hem & David visade sitt rätta jag...
krull2 monkeyman
Sen såg vi ett afro på Reisen & en Dj med skägg. Helkväll!

Då var den här helgen avklarad också, skoj. Äntligen tillbaka på jobbet igen! Den här helgen skulle ju gå i nykterhetens tecken hade vi pratat om. Så blev det inte riktigt. Klas kom ju hem och åkte iväg utan att man hann träffa han ens. Men men.. en sak i taget. I fredags var det dags för Fredags Pub på jobbet, pizza, frågesport, snacks och framförallt en hel massa öl, vin och cider som aldrig verkade ta slut. Satt på kontoret och hade det trevligt mellan 17-01 ungefär, då tror jag ölen tog slut så vi gick vidare till Marie Leveau där det var stojjigt och stimmigt värre. Möttes upp med Helena som också var på G. Blev utslängda vid tre-tiden då vi inte fick stanna längre.

I lördags var det lite segt på morgonen men fint väder och en härlig frukost på Donken gjorde susen. Träffade Klas och David för grillning på baksidan. Tyvärr för kallt för att sitta ute och äta så blev bara själva grillningen som skedde utomhus. Efter att måltidens intagits och en del vin insupits blev Tony lite trött och la sig förnöjt på soffan. Klas åkte för att hämta sitt leg. eftersom vi tydligen skulle gå ut. Sen blev det som det blev. Klas hoppade av bussen på vägen till Gullmars och gick hem istället medan jag och dave sjöng för vad våra halsar förmådde i singstar. Sen blev det någon skum klubb på hotell Reisens lilla bakficka. Väldigt skönt ställe faktiskt, bra musik och softa människor, sen spelade de förstås 'Kär i en kicker' så inte så konstigt att det var bra drag.

I söndags var det sovmorgon, glass vid slussen med 2/3 av Mr White + Jessica. Gick sen och åt med Jess på Herman's vilket vi inte hann med på hennes födelsedag för två veckor sedan. Mycket smaskens men en del som var ganska äckligt också. Synd att det var Indisk temavecka, förra veckan hade det varit Thai och nästa är det Texmex, gissar på att det är godare då. Blir nog fler gånger man går dit och käkar. Speciellt nu när man får studentrabatt. Sen var det filmkväll hemma, Music and Lyrics, mycket bra faktiskt. Hur kommer det sig att Hugh Grant alltid får spela avdankad musiker i sina romkom-filmer?

Okej, nu ser vi fram emot Emelies fest nu i helgen (alla utom dave som inte är bjuden).

Kommentarer
Postat av: Klas

Vilken dag är Emmy´s fest? Fredag eller Lördag?

2007-05-07 @ 21:41:41
Postat av: Dave

Jag ska ha bjudning hemma här med ett gäng från klassen istället. Det kommer bli mycket roligare. Räkna hur många ggr ni får höra boten anna under kvällen höhö

2007-05-07 @ 22:22:42
Postat av: Mackan

Fan va feta Air Jordan 1or som står där på golvet. Kan tänka mig att det är David som har sån ypperliggt bra smak. Och bra matchning med Tischan!!

2007-05-07 @ 22:35:44
Postat av: MArcock "the real deal"

David, besudla inte mitt namn. Skulle aldrig kalla mig "MAckan" och det vet alla som känner mig väl nog. Där sket du dig i näven! Låter som ni har det trevlish i Sthlm. Mycket inneklubbar, inneskor och annat pretto, man blir ju helt svettish. Va söta ni är i eran identitetssökan! Puss

2007-05-08 @ 07:34:25
Postat av: toby

Jag vet inte riktigt när festen är, skulle gissa på lördag. Hoppas du kan komma!

2007-05-08 @ 14:41:10
Postat av: Klas

Jag kan komma, du behöver inte oroa dig Tonygubben lilla

2007-05-08 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0